Ναι στο ποδόσφαιρο ...αλλά την Πατρίδα τη γράφουμε!!!

                                                                                                        



















Τα τελευταία χρόνια στις μεγάλες ομάδες της Αθήνας εμφανίστηκαν κάτι νέοι εφοπλιστές: Πατέρας, Μαρινάκης, Νοτιάς, Παππάς κλπ με αέρα εκατομμυρίων και μεγάλη δημοσιότητα από τα αθλητικά και λοιπά μίντια. Και παρ' όλο που ακούγονται κάτι απίστευτα νούμερα για χρηματικά ποσά που ξοδεύουν, δεν πρέπει αυτό να μας ξενίζει καθόλου γιατί η ναυτιλία, και η ελληνική είναι η πρώτη ναυτιλία στον κόσμο, είναι ένας κλάδος της παγκόσμιας οικονομίας που μονίμως ανθεί. Οι άνθρωποι κατά το κοινώς λεγόμενο "κολυμπάνε στο χρήμα"! Μόνο που αν θέλαμε να κάνουμε κάποιες  συγκρίσεις των νέων εφοπλιστών με τους παλαιότερους θα βρισκόμασταν μπροστά σε απογοητευτικές διαπιστώσεις. Εκείνοι οι "έρμοι" οι παλιοί: Νιάρχος, Ωνάσης, Λιβανός κλπ είχανε και κάποια έγνοια για την ...Ελλαδίτσα. Τώρα που τέτοιο πράγμα! 
 Μια στατιστική του BBC πάνω στη ναυτιλία λέει ότι κάθε χρόνο ναυπηγούνται γύρω στα 300 καινούργια εμπορικά πλοία το 80% των οποίων ανήκουν σε εταιρίες ελληνικού ενδιαφέροντος. Ε, ακούστε λοιπόν: όπως έλεγε προχθές σε μια συνέντευξη ο κ. Νίκος Ταβουλάρης ιδιοκτήτης των ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου, όσα ελληνικά πλοία ναυπηγήθηκαν μέσα στο 2010 όλα πήγανε σε κινέζικα και τούρκικα ναυπηγεία, την ίδια στιγμή που τα ναυπηγεία της Ελευσίνας με 750 εργάτες και εκείνα του Νεώριου της Σύρου με 350, είναι έτοιμα να βάλουν λουκέτο και να βρεθεί ο κοσμάκης στο δρόμο. Την ίδια στιγμή που σαν χώρα περνάμε ένα μεγάλο οικονομικό λούκι και πολλοί συμπολίτες μας βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση,  την ίδια στιγμή που το κράτος μας φέρεται προς τους εφοπλιστές με μια πολύ γαλαντόμα  γενναιοδωρία και εύνοια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Παίξτε μπάλα ρε μ..νιά έχω να πληρωθώ 6 μήνες"!!!

Το αίσθημα περίεργης χαράς ... ημών των ΑΕΚτζήδων!!!

Γελένα Ισιμπάεβα: ένα λαμόγιο του στίβου στ' αχνάρια του προπονητή της!!!