Κουίζ: Ποιος αναγνωρίζει αυτή την ενδεκάδα της ΑΕΚ; !!!


Φοβάμαι ότι θα σας ταλαιπωρήσω ρε παιδιά γιατί είναι πολύ παλιά ιστορία. Μιλάμε για την αγωνιστική σαιζόν 1963-64 μια χρονιά προτού έρθει ο Μίμης Παπαϊωάννου. Εγώ ήμουνα τότε στην τρίτη γυμνασίου και αυτά τα λεβεντόπαιδα αποτελούσαν τα ... ινδάλματά μου!
Πάντως γράψτε τις απαντήσεις σας και νικητής θα αναδειχτεί αυτός που θα βρει τους περισσότερους. Όλο και κάποιους θα αναγνωρίσετε!

ΥΓ: το έπαθλο δεν θα έχει υλική υπόσταση, θα είναι μια εύφημη μνεία και ο νικητής θα αναγραφεί στο τέλος της παρούσας ανάρτησης!

Σχόλια

  1. Είμαι μικρός κι εκ τούτου δεν (ανα)γνωρίζω κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ μικρός είμαι, οπότε δεν αναγνωρίζω και πολλούς. Ο Νεστορίδης πάντως πρέπει να είναι ο μεσαίος από την κάτω σειρά, ο 3ος δηλαδή από τα δεξιά προς τα αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά πράγματι σας έβαλα πολύ δύσκολο. Ο Γιώργος πάντως βρήκε το Νεστορίδη.
    Αν είστε πάντως και εσείς ΑΕΚτζήδες και θέλετε να κρατήσετε τη φωτογραφία για το αρχείο σας, σημειώστε τα ονόματα:
    Όρθιοι από αριστερά: Εμμανουηλίδης, Σεραφείδης, Μαρδίτσης, Σκευοφύλακας, Σοφιανίδης, Παπαποστόλου.
    Καθιστοί από αριστερά: Σταματιάδης, Παπαγεωργίου, Νεστορίδης, Πετρίδης, Πομώνης που ήταν τότε 17 ετών και ο μικρόερος παίχτης της Α΄Εθνικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρίμα, πως δεν βρήκα και τον Σκευοφύλακα, τόσεος φωτογραφίες τον είχε στο AEK EMPIRE σε ένα τεύχος όταν υπήρχε το περιοδικό και το έπαιρνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Παίξτε μπάλα ρε μ..νιά έχω να πληρωθώ 6 μήνες"!!!

Το αίσθημα περίεργης χαράς ... ημών των ΑΕΚτζήδων!!!

Γελένα Ισιμπάεβα: ένα λαμόγιο του στίβου στ' αχνάρια του προπονητή της!!!