Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοέμβριος, 2011

H Εθνική Ελλάδος σε συνδομητικό κανάλι ρε Πιλάβιε; !!!

Εικόνα
Αυτό που έγινε προχτές την Τρίτη που έδωσε δηλαδή η ΕΠΟ τα διακαιώματα μετάδοσης του αγώνα της Εθνικής μας με τη Ρουμανία σε συνδρομητικό κανάλι, απλά συνιστά ένα μεγάλο σκάνδαλο! Γιατί η Εθνική ομάδα της Χώρας μας δεν είναι ένα ποδοσφαιρικό σωματείο που ανήκει σε κάποιον ιδιώτη και αυτός σαν επιχειρηματίας κάνει τις επιλογές του με γνώμονα την μεγιστοποίηση του κέρδους του. Η Εθνική Ελλάδος ανήκει σε όλους του Έλληνες πολίτες γιατί από αυτούς συντηρείται μέσω των φόρων που καταβάλουν στο κράτος. Και από την άλλη μεριά είναι μεγάλη απρέπεια να ζητάς από αυτούς τους ανθρώπους να πληρώνουν και από πάνω για να την βλέπουν να αγωνίζεται. Άσε που και ο κάθε αγώνας της Εθνικής μας είναι μια αφορμή να παραμερίζονται οι σωματειακές προτιμήσεις και φανατισμοί και θα πρέπει να τον βλέπει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Απλά πράγματα ρε Πιλάβιε που σου κακοφαίνεται κιόλας όταν σε βρίζουν με τα πανό!

Ο Ηρακλής είναι η αφορμή, η ανεργία είναι η αιτία!!!

Εικόνα
Τα προχθεσινά γεγονότα και έκτροπα που έγιναν στο Καυτατζόγλειο δείχνουν για μια ακόμη φορά τό πόσο ανεγκέφαλοι είναι όχι οι οπαδοί που μπήκανε στο γήπεδο αλλά αυτοί οι μεγαλόσχημοι τύποι που πιάνουν τα διάφορα πόστα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κ. Πιλάβιος ο γεν. γραμματέας της ΕΠΟ. Γιατί είμαι σίγουρος ότι  κάποιος αρμόδιος: διαιτητής, παρατηρητής αγώνα ή άλλος του τηλεφώνησε για το πανό και ότι αυτός έδωσε την εντολή διακοπής του αγώνα. Γιατί ο άνθρωπος δεν έχει την ικανότητα να δει σφαιρικά τα πράγματα: ότι δηλαδή η ανεργία στην περιοχή της Θεσσαλονίκης έχει φτάσει επίσημα στο 24% και ανεπίσημα στο 40%, κάτι που δημιουργεί ένα εκρηκτικό υπόβαθρο για τους ανθρώπους που πάνε στο γήπεδο να εκτονωθούν. Τι θα γινόταν ρε Πιλάβιε αν έμενε το πανό; 

Μίμης Παπαϊωάννου: Ο Γκάλης του ποδοσφαίρου μας!!!

Εικόνα
Ο Μίμης Παπαϊωάννου ο καταπληκτικός αυτός ιππότης των ελληνικών γηπέδων που δεν αποβλήθηκε ποτέ από αγώνα δεν διαπληκτίστηκε με αντίπαλο και έχαιρε της εκτίμησης όλης της φίλαθλης Ελλάδας -ρωτήστε εσείς οι νεώτεροι τους γονείς σας- ήτανε προικισμένος με ένα σπάνιο χάρισμα. Ενώ ήταν ένας κοντός στο ανάστημα παίκτης τα περισσότερα γκολ τα έβαζε με κεφαλιές και δεν ήτανε μόνο οι κεφαλιές-ψαράκι που ήτανε εξπέρ ήτανε και αυτές που έπαιρνε από τους υψηλόσωμους αντιπάλους του πηδώντας στον αέρα. Και αυτό το κατόρθωνε γιατί είχε αυτό το χάρισμα του Γκάλη να φαίνεται ότι στέκεται για λίγο στον αέρα και όταν οι άλλοι κατέβαιναν αυτός ελεύθερος χτυπούσε την κεφαλιά. Ο μεγαλύτερος τίτλος τιμής του, εκτός από τις πολλές φορές που βγήκε πρώτος σκόρερ, ήταν το ότι έβαλε 2 γκολ στον Λεβ Γιασίν τον τερματοφύλακα της Σοβιετικής Ένωσης που θεωρείται ως ο καλύτερος γκολκήπερ στη ιστορία του ποδοσφαίρου. Τελείωσε όμως την καριέρα του με το μεγάλο παράπονο που δεν τον έδωσε η ομάδα του στη Ρεάλ Μαδρίτης ό

Για ποιά φανέλα μιλάμε!!!

Εικόνα
Έβαλα την προηγούμενη ειρωνική ανάρτηση σαν προοίμιο της σημερινού σοβαρού -αλοίμονο- θέματος. Αυτό που λέγαμε παλιά: "Παίξτε για τη φανέλα" μόνο ως ανέκδοτο μαύρου χιούμορ ακούγεται σήμερα. Σήμερα που η μηχανή της παγκοσμιοποίησης έχει αλέσει τα πάντα αλοίμονο και να τις ξέφευγε το πιο λαοφιλές σπορ του πλανήτη! Τι έμμεινε σήμερα από την ιστορία των ομάδων μας και από αυτό που παλιά λέγαμε ότι συμβόλιζε η φανέλα. Από τον Ολυμπιακό της εργατιάς, την ΑΕΚ της προσφυγιάς και τον Παναθηναϊκό των πρωτευουσιάνων; για να μιλήσω για τους τρεις μεγάλους της Αθήνας. Τι συμβολίζει σήμερα το δαφνοστεφανομένο κεφάλι στην ερυθρόλευκη φανέλα, ο δικέφαλος στην κιτρινόμαυρη και το τριφύλλι στην λευκοπράσινη; Και δεν είναι μόνο τα αγνώστου προελεύσεως και κομπινών κεφάλαια των αφεντικών τους είναι βλέπεις και εκείνο που βγάζει μάτι: η κυριαρχία των αλλοδαπής προελεύσεως ποδοσφαιριστών στα ρόστερ των ομάδων που οι έρημοι οι οπαδοί κάνουν πως δεν τη βλέπουν. Αλωνίζουν οι λατινοαμερικάνοι και βαλ

Έλληνας από τους Αμπελόκηπους ο παππούς του Σουλτάν Αλ Σαούντ!!!

Εικόνα
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που εξασφάλισαν οι ρεπόρτερ του Sport Bay ο παππούς του νέου αφεντικού του Παναθηναϊκού ήτανε γέννημα και θρέμμα των Αμπελοκήπων, περιοχή Αγίας Τριάδας, με καταγωγή από το Καρπενήσι και από μικρό παιδάκι μπαινόβγαινε στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Υπάρχουν και κάποιες πληροφορίες που λένε ότι είχε αγωνιστεί και με τα τσικό της ομάδας του Τριφυλλιού αλλά μπαρκάρισε από νωρίς στα καράβια και δούλευε σε ένα που έπιανε μόνο αραβικά λιμάνια. Και έτσι όταν μετά από λίγα χρόνια ξεμπαρκάρισε και γύρισε στην Αθήνα ήξερε και τα βασικά στοιχεία της αραβικής γλώσσας. Το περίεργο όμως είναι που ο δαιμόνιος αυτός Καρπενησιώτης κατόρθωσε να μπει στην Αυλή του τότε Σαουδάραβα βασιλιά Ιμπν Σαούντ με έναν στην κυριολεξία κινηματογραφικό τρόπο. Συγκεκριμένα το 1964 στα γυρίσματα της ταινίας "Ο Εμίρης και ο Κακομοίρης" που γίνονταν στο Χίλτον συνέπεσε να βρίσκεται εκεί και η βασιλική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας που όπως θα θυμούνται οι παλαιότεροι ερχότ